دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سید احمد علوی:

 شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی که به وظایف خود عمل نمی‌کنند، تعیین تکلیف شوند

 شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی که به وظایف خود عمل نمی‌کنند، تعیین تکلیف شوند
عضو شورای اسلامی شهر تهران از وضعیت شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی در شهر تهران انتقاد و تاکید کرد: این شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی که از شهرداری تهران مجوز می‌گیرند اگر نمی‌توانند به وظایف خود عمل کنند، تعیین تکلیف شوند.
کد خبر : 901440

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز سه شنبه ۲۲ اسفند در جریان صحن علنی شورای شهر تهران، طی تذکری از وضعیت شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی در شهر تهران انتقاد کرد و گفت که سال گذشته نیز درباره نرخ تاکسیرانی تذکراتی دادیم، اما پاسخ روشن و شفافی را دریافت نکردیم.

سید احمد علوی که این تذکر را در جریان بررسی لایحه «تعیین نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۳» ارائه می‌داد افزود: یکسری شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی از ما مجوز می‌گیرند و در قبال این مجوز مکلفند که یکسری خدمات را در اختیار شهر و تاکسی رانان قرار دهند، اما زمانی که با تاکسی رانان و تاکسی دار‌ها گفتگو می‌کنیم از ما گلایه می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: این شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی که از شهرداری تهران مجوز می‌گیرند اگر نمی‌تواند به وظایف خود عمل کنند تعیین تکلیف شوند چرا که وقتی رانندگان معترض هستند دلیلی وجود ندارد که آنها را زیر مجموعه شرکت‌ها قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته